كلام عجبنى

Hams's favorite quotes


"أجمل حب هو الذي نعثر عليه أثناء بحثنا عن شيء آخر"— أحلام مستغانمي

اجمل ما فى الحياه

اجمل ما فى الحياه

الساعه كام

كام واحد زارنى

السبت، 9 أكتوبر 2010

حبايبى الحلوين ....

عارفه انكوا زعلانين منى 
معلش فى موضوع شاغلنى اوى مش قادره اقرأ اى حاجه ولا حتى اعلق بلعب بس D:

الفتره اللى فاتت حصلى موضوع كبير اوى فى حياتى وانى كنت بحب شخص وخانى وادام عينى 

طبعا انا مش هقولكوا الموضوع  كان عامل ازاى ؟؟؟ 
ومش هقدر برضه اقولكوا ان انا نسيت الموضوع .. هبقى كدابه اوى
بس عزائى الوحيد ان انا كنت معاه باخلاقى .....كمان حبيته بجد 
علشان كده لما خدت قرار انى اسيبه خدته بسرعه ومن غير تردد 
وكمان من غير ما اتكلم معاه ولا نص كلمه 
هقول ايه يعنى لواحد خاين وكمان مش محترمنى 
الصمت ابلغ من الكلام فى الحالات ده 

حاليا فى موضوع مهم بس فى حياتى الشخصيه يعنى هقولكوا عليه بس لما يتظبط معايا

ادعولى
بالله عليكوا علشان انا قلقانه اوى 

هبقى شبه البت اللى فوق ده D:

هرجعلكوا قريب اوى .... انتظرووووووووووووووووونى

4 خربــ هنا ـــــش:

Unknown يقول...

خربوشتى.. عتاب الندل اجتنابو يا قلبي ومعلش احنا مبنتعلمش بلاش ومبنقفش على رجلنا غير لما نتكعبل بس كل مرة بنقوم فيها بنمون اقوى من الاول بناخد بلنا من الحفر اللى قدامنا بعد كده عشان منقعش فيها ربنا معاكى عمرى وربنا يوفقك ويبعد عنك كل شر طمنينا عليكى يا قمر ..منه

راء يقول...

ولا يهمك يا قمرايتي ولا انا فاضية والله اليومين دول

ربنا يوفقك ع طول يا هوب
ويهديكي للصح ف الموضوع ده :)

دعاء العطار يقول...

التجاهل أفضل وسيله اتعاملتى بيها معاه

لان الخيانه بالذااااات شىء لا يغفر

ربنا يوفقك ويحققلك اللى بتتمنيه

(:

دمتى بكلللل خير

الجوكر يقول...

الخيانة شىء بغيض

تمنيت لو أنهُ شىء ملموس ومجسّد

لأمسكت سكيناً وأهدرت دمهُ

والقيت بجسدهِ على قارعة الطريق


تحياتى

أحب اتــ ع ــــــرف

صورتي
خربشــــــــــــــــات
مخربشه ومنعكشه وعلى بعضى مكرمشه تطلع فى صوره او فى كلمه كويسه انتوا وحظكوا بقى
عرض الملف الشخصي الكامل الخاص بي

المتابعون

النهارده كام

نورتونى